معرفی فعالیت های فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی هنر و نمایش آثار برگزیده جشنواره‌های "نقش تن پوش" و "دیبا" در جشنواره مد و لباس فجر
دوشنبه 7 اسفند 1396 بازدید: 1871

جهاد دانشگاهی هنر با ارایه آثار برگزیده پنجمین جشنواره‌ ملی "نقش تن پوش" و دومین جشنواره "دیبا" و معرفی فعالیت ها و خدمات فرهنگی و آموزشی خود، در هفتمین جشنواره بین‌المللی مدولباس فجر حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد هنر، آثار برگزیده پنجمین جشنواره نقش تن پوش و دومین رویداد و جشنواره کارآفرینانه مد و لباس دیبا در بخش مؤسسات و علمی دانشگاهی هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر به نمایش در آمده است.

هفتمین جشنواره مد و لباس فجر ۶ تا ۱۳ اسفندماه در تالار وحدت، مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و برج میلاد در حال برگزاری است.

مؤسسات مد و لباس و مراکز علمی دانشگاهی در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خدمات و فعالیت های خود را به نمایش گداشته اند و جهاد دانشگاهی هنر نیز در این بخش فعالیت های فرهنگی و آموزشی خود را ارایه کرده و آثار برگزیده جشنواره‌های "نقش تن پوش" و "دیبا" را به نمایش گذاشته است.

کفتنی است حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در روز نخست هفتمین جشنواره بین‌المللی مدولباس فجر از غرفه پنجمین جشنواره نقش تن پوش و دومین جشنواره دیبا دیدن کرد و گفت: فعالیت های جهاد دانشگاهی هنر جزو کارهای خلاقانه و نوآورانه کشور در عرصه مد و لباس است که توانسته است بخش قابل توجهی از دانشجویان و جوانان را پوشش داده است.

براساس این گزارش از جمله اهداف برپایی جشنواره های نقش تن پوش و دیبا می توان به ایجاد بستری جهت انتقال فرهنگ، اصالت و سنت ایرانی- اسلامی با استفاده از سبک های نوین هنرهای تجسمی معاصر در طراحی تن پوش، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی ایشان به مراکز تولیدی و صنعتی، بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه مد و لباس کشور و کمک به تجاری سازی و تولید طرح های منتخب جشنواره اشاره کرد.



 


 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir